الکترونیکیها

الکترونیکیها

اطلاعات در مورد الکترونیک و مدارات الکترونیک
الکترونیکیها

الکترونیکیها

اطلاعات در مورد الکترونیک و مدارات الکترونیک

موضوع وبلاگ

سلام دوستان عزیز من در این وبلاگ قصد دارم تا شما را با گوشه ای از ابن دنیای الکترونیک آشنا کنم.درسته میدونم که دنیای الکترونیک دنیای بسیار بزرگی است ولی من که گفتم فقط انچه را که میدانم و میتوانم آموزش میدهم.

در این وبلاگ مطالب زیر قرار خواهد گرفت :

1)    آشنایی با قطعات الکترونیکی(مانند: دیود،مقاومت،ترانزیستور،تراشه ها،خازن و...)

2)    آموزش مقدماتی ساخت و کار کردن با مدارهای الکترونیکی ساده (مانند: مدارهای چشمک زن ،انواع شمارنده ها و...)

3)    آموزش ساخت و کار با مدارات پیچیده تر (مانند: مدارات نوسان ساز،فرستنده ها و گیرنده های رادیویی،تقویت کننده ها و...9

4)    آموزش میکرو کنترلرهای AVR (معرفی و آموزش برنامه نویسی به همراه پروژه های گوناگون)

5)    معرفی و کار با نرم افزارهای طراحی و تست مدارهای الکترونیکی مانند proteus وprotel و نرم افزار های دیگر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد